Головна
Реєстрація
Вхід
Четвер
19.06.2025
05:18
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя інформатики,
 економіки та креслення


Меню сайту

Міні-чат
200

Проект
Освітній портал

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Перевірка знань теми 

Контрольні запитання до теми 2.1

  1. У чому полягає суверенітет споживача? Назвіть умови його реалізації.
  2. Чи можна обмежити свободу вибору споживача? Мотиви й наслідки таких обмежень.
  3. Що таке корисність? Чи можна її виміряти?
  4. Що являє собою функція корисності? Які її властивості?
  5. Пояснить закон попиту за допомогою принципу спадної граничної корисності.
  6. Закони Госсена, їх використання в теорії споживчої поведінки.
  7. Які припущення використовуються в теорії споживання?
  8. Поясніть дію ефектів „сноба”, „юрби”, „Веблена”.
  9. Що являє собою рівноважний споживчий вибір?
  10. Поясніть сутність кількісного підходу до визначення рівноваги споживача.

Тестові завдання

Знайдіть правильну відповідь.

1. Продукт має корисність, якщо він:

а) відображає закон попиту;

б) є доступним за ціною для споживача;

в) потребує зростаючої кількості ресурсів для виробництва;

г) здатний задовольнити будь-яку потребу споживача.

2. Теорія поведінки споживача передбачає, що споживач може максимізувати:

а) загальну корисність;

б) середню корисність;

в) граничну корисність;

г) зважену корисність;

д) перелічене у пунктах а), б), в).

3. U = f(Qx, Qy,..., Qn) – це функція:

а) граничної корисності;

б) загальної корисності;

в) кривої байдужості;

г) бюджетної лінії.

4. Закон спадної граничної корисності ілюструє:

а) зниження корисності товарів при збільшенні доходу споживача;

б) різність граничних корисностей у розрахунку на одиницю їх ціни;

в) відношення граничних корисностей до цін товарів першої необхідності;

г) зменшення корисності, яку приносить споживачеві кожна додаткова одиниця товару.

5. Загальна корисність зростає тільки у разі, якщо гранична корисність:

а) зменшується;

б) збільшується;

в) є величиною позитивною;

г) збільшується низькими темпами.

6. Споживчі переваги – це:

а) задоволення, яке отримує економічний суб’єкт при споживанні тих, чи інших товарів;

б) задоволення, що приносить економічному суб’єкту споживання додаткової одиниці товару;

в) комбінації наборів благ А та В, що приносять споживачеві однакову корисність;

г) ранги, що їх встановлює споживач для альтернативних можливостей задоволення своїх потреб;

д) якщо споживач віддає перевагу благу А порівняно з благом В, а благу В порівняно з благом С, то він віддає перевагу благу А порівняно з благом С;

е) набір варіантів споживчого вибору, кожен з яких має однакову корисність.

7. Яке з цих переліків зміни значень загальної корисності під впливом збільшення обсягу продукції на одиницю товару ілюструє дію закону спадної граничної корисності:

а) 400; 500; 600; 700;

б) 200; 400; 700; 1000;

в) 200; 250; 270; 270;

г) 150; 350; 450; 600.

 

 


Форма входу

Пошук

Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Корисні посилання
- Ярмолинецький РМК

Украшение из белого золота - Ярмолинецький технологічний ліцей

Украшение из белого золота - Ярмолинецький навчально-виховний комплекс

Украшение из белого золота - ЗНО-2015

Украшение из белого золота - Міністерство освіти і науки України

Украшение из белого золота - Хмельницький обласний освітній портал

Украшение из белого золота - Предметні олімпіади в Хмельницькій області

Украшение из белого золота - Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Украшение из белого золота - Хмельницький обласний центр науково-технічної творчостіучнівської молоді

Украшение из белого золота - Обдаровані діти

Украшение из белого золота - Урядовий сайт для юних громадян

Украшение из белого золота


Архів записів

Copyright MyCorp © 2025
Зробити безкоштовний сайт з uCoz